CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 24, 2011

show me your pose contest

hai..
entry kali nie pasal cmtest lg
haish x hbs2 msk cntest..mcm la lawa sgt kn..( tau org ngah aggukkn kple tnde stuju) 
x pela..biarla sy syok sndiri..hehee




nak tau lbh lnjut pasl contest nie..klik kt sinie ye chumell

cmne sy tau cntest nie?? sebenarnye sy da lame follw blog izma nie..suke tgk style die la
n story kt blog die..die byk share tntg style die n pengetahuan die tntg dunia modelling nie la
n kehidupn die sbgi studnts..
die memg superb la dlm bab pose2 nie..cntik lol..die pndi berhdpn dgn kmera la
so teringin nk jd cm die..tp lambt lg kot.huhuhu

why i want to be a model??

kerana saya nak challenge myself..saya nak berusaha untuk majukan lagi diri saya menjadi 
orang yang lebih berani dan berani mencuba sesuatu. dan kenapa saya nk jadi model ini juga kerana minat saya dalam bidang ini, dan saya mesti berusaha..
menjadi seorang model boleh mencabar kemampuan diri saya untu beraksi depan kemera dengan baik dan boleh membuang perasaan malu.
dan ianya juga boleh melatih diri saya lebih berdisplin.







so nie la gmbr sy

half body


close up


full body






anda dipkse join..
hehe


so jom la rmi2 msk contest nie ok..
sp yg bace nie wjb mask ok
hehe
 ok..thnks 4 reading